Thursday, April 9, 2009

den kecewo....



den beraso sungguh kecewo namo KJ x ado lam senarai kabinet....
hino bona ko KJ?
elok bona ko MM?

apo semuo nie.....

KJ
dulu
KJ
kini
KJ
selamo nyo......

idup KJ!!!!!!!!!!!!

p/s: tak po... ado lori ado bas....

salam setiakawan

-ahlang-

10 comments:

  1. Salam Sahabat Yang dikasihi

    Jangan sesekali kita kecewa kerana ESOK masih ada… Dan Perjuangan harus diteruskan…. Kita berusaha lagi…

    Peganglah amanat yang disarankan oleh YB KJ terimalah pengumuman ini dengan hati yang terbuka dan terimalah juga cabaran yang diberi kepada kita untuk memenangi dan mengembalikan sokongan pengundi muda dengan penuh iltizam dan kesungguhan. Kita semua hendaklah menyokong kerajaan dalam usahanya untuk mendekati rakyat dan menyelesaikan permasalahan mereka dengan berkesan dan menyeluruh.

    Salam Perjuangan

    Salam Setiakawan


    BJ

    ReplyDelete
  2. Memang kecewa tetapi kita harus bersatu.

    Remember... "Life ain't all sunshine and rainbows".

    Kekuatan kita adalah apabila kita bersatu.

    Salam Setiakawan.

    ReplyDelete
  3. Bagus juga x jadi menteri ke/timbalan..dapat tumpukan kepada penyatuan pemuda/pemudi..uMno ke x UMNO ke..Kalu Khairy terrer masa ini lah nak tunjukan kepakaran walaupun x de jawatan kabinet..insyaalah berjaya..
    Pandangan saya: untuk menarik orang kepada kita/uMNo..bergeraklah kearah Islam..nampakkan kita itu dari segi pekerti, tindak tanduk..perancangan..mengikut Islam..dan bukan nampak dibuat-buat..Itu yg. ramai org. nampak.Dampingi Ulamak yg. orang nampak & yg. orang selalu rujuk..eg. Mufti negeri2, juga ulamak PAS pon x pe..
    Apa org nampak & tuduh pada khairy:
    i. Kurang bersih/ rasuah...tunjukan kita x begitu/fitnah
    ii. Jangan hanya bantu UMNO bantu juga org lain, insyaalah pandangan mereka akan berubah.
    iii. Bawa pemuda pemudi kearah semangat,motivasi,tindakan yg. nampak islamik..skrg..lebih kepada sukaria..eg. bermain saja..Arahkan pemuda pemudi kearah Otak berniaga...(Buat satu di panggil "Revolusi berniaga" libatkan anak-anak sekolah juga..didik dari kecil.bangsa C..didik anak niaga dari kecil tanpa abai pelajaran.galakan niaga apa saja walau pun kecil..sebagai 1st. step..dgn. ini melayu x malu berniaga..nak mula berniaga sebenonnya rasa muka tebal 1 inchi..cuba hilangkan budaya ini...ini sy. alami..kita kena banding dgn. c yg. x de malu pon....masjid juga..cuba jadikan masjid ada tapak niaga...x payah mintak derma...ini adalah .jangan kira nak tunggu dapat kontrak alibaba..depan rumah...ini sy. rasai sendiri..org. tengah susah bila diberi ide dan dorongan dan org. lain nampak kejayaan insyaalah org akan respek..sekarang ..org. nampak tuan yg. lebih. kaya & bisnes..melayu suka fitnah & PHD..
    Walupun ari itu saya x suka KJ..tapi u mempunyai idea bernas..jadi arahkan ke yg. terbaik & boleh memikat hati. Buktikan benih yang baik dicampakan ke tanah gersang pon akan tumbuh dengan baik..sebab kita pandai...Sebelum ini semua x cerdik..mengakibatkan org. melayu hanyut dengan selogan "ketuanan melayu" padahal hapak pon x dak...salam..

    ReplyDelete
  4. Salamz...

    ekau nii...yang tuan punyo badan rilek yo nampak eh...siap koba nak sokong ponoh Tok Najib tu haa

    ni laa ghoman eh...pengikut/penyokong plak yang belobeh-lobeh emosi eh

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. Salam Ziarah

    Khairy menyeru semua ahli pemuda memberikan sokongan padu kepada YAB Perdana Menteri

    Satu pertemuan dan majlis ringkas minum pagi telah diadakan pagi tadi di mana YB Khairy Jamaluddin telah menjemput penyokong beliau dan juga Exco Pemuda UMNO Malaysia untuk bersama beliau bagi bertukar pendapat dan mendengar pandangan dari ahli-ahli Pemuda. Dalam ucapan ringkas YB Khairy telah menjelaskan kedudukan sebenar dan menyeru agar semua penyokong beliau untuk menerima keputusan Kabinet dan membantu beliau untuk melaksanakan kerja parti yang telah di amanahkan oleh Perdana Menteri. Beliau juga menyeru agar ahli UMNO tidak melabelkan diri mereka sebagai orang-orang pemimpin pemuda tertentu dan perlu membuang anggapan berkenaan kerana semuanya adalah Pemuda UMNO . Mereka mesti bersatu dengan semangat setiakawan sebagai Pemuda UMNO dibawah satu payung.

    YB KJ juga menyeru agar semua ahli Pemuda UMNO untuk memberikan sokongan padu kepada YAB Datuk Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia kerana beliau juga selaku Ketua Pemuda UMNO Malaysia akan terus setia dan memberikan sokongan yang padu kepada YAB Perdana Menteri. Beliau juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang telah membantu dan menyokong beliau semasa pemilihan dahulu dan baliau benar-benar berharap semua penyokong beliau jangan merasa kecewa… Meminjam kata-kata Ali Rustam , Dunia Belum Kiamat, Esok Masih Ada.

    Beliau juga mengucapkan Syabas kepada dua pemimpin pemuda yang telah dipilih sebagai Timbalan Menteri dan beliau amat berbangga kerana pemuda diwakili oleh dua orang Timbalan Menteri. Beliau berkata , beliau sebenarnya tidak meletakkan harapan untuk menjawat jawatan dalam kerajaan ketika bertanding untuk merebut kerusi Ketua pemuda UMNO dan kerana itu beliau tidak merasa kecewa apabila dipanggil oleh Perdana Menteri sehari sebelum penamaan senarai kabinet.

    Pemuda akan menjadi sebuah pertubuhan yang tidak terikat dan bebas untuk menyuarakan apa juga permasalahan yang diperjuangkan kerana beliau tidak terikat didalam kerajaan dan beliau berharap Pemuda akan menjadi sebuah sayap yang digeruni oleh kawan dan lawan seperti di zaman Datuk Harun Idris dahulu. Untuk mencapai matlamat ini pemuda perlu bersatu dan memupukan semangat setiakawan. Beliau juga berharap agar semua yang hadir untuk menyampaikan apa yang telah beliau nyatakan dan berharap semua ahli Pemuda memahami akan pendirian beliau .

    Salam Setiakawan

    BJ

    ReplyDelete
  6. Maaf kesulitan melayari laman Prokhairy.com
    Anda boleh melayari laman ini melalui http://www.prokhairy.blogspot.com
    Terima Kasih kerana melayari blog kami.
    admin: Bro Jinggo

    ReplyDelete
  7. tak kesah pun, K.J tak jadi menteri, ko kenapa? berapa bnyak duit dia bagi..duit rakyat tu..

    ReplyDelete
  8. HU HU HU... SEDEY AKU.. KALAU LAH AKU TAK BAYAR DEPA MASA PAU MASA TU KAN DAH JADI MENTERI AKU... HU HU HU.. EH.. KALAU TAK BAYAR DEPA TAKKAN AKU JADI KETUA PEMUDA LAK... CAMNA NIH... PONING DEN LA OMAK... SOBA JO LAH JANG... BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LAH... MASUK FREEZER DULU BAGI SEJUK BEKU.. KUI KUI KUI...

    PEMUDA TITIWANGSA

    ReplyDelete
  9. Sisingamangaraja GorgorApril 22, 2009 at 3:56 AM

    Padan muko...~

    ...~




    Pemudo Ipoh Barat...~

    ReplyDelete
  10. Menyampah bonar den ngan entry ekau yang satu nih... Nak plak part yang dulu kini dan selamo eh tu... MUNTAH HIJAU den dibuek eh.. Hoh!!

    ReplyDelete